check uw domein

Vul hieronder uw domeinnaam in

  • gewenste extensie

Voor meer extenties klikt u hier

Service level Agreement (SLA)

Indien u bij Hostla Webhosting een SLA contract (Service Level Agreement) afneemt in combinatie met uw (managed) colocated of (managed) dedicated server, kunt u desgewenst bepaalde eisen contractueel vastleggen.

Service levels

SLA Monitoring Backup Hardware Software Patches & Updates Prijs p/m
0 Ja Nee Nee Nee Nee €0,00
1 Ja Ja Nee Nee Nee €30,00
2 Ja Ja 8x5xNBD Nee Nee €45,00
3 Ja Ja 8x5xNBD 8x5xNBD Nee €60,00
3+ Ja Ja 8x5xNBD 8x5xNBD Ja €75,00
4 Ja Ja 12x5x3 Nee Nee €75,00
5 Ja Ja 12x5x3 12x5x3 Nee €90,00
5+ Ja Ja 12x5x3 12x5x3 Ja €105,00
6 Ja Ja 12x7x3 Nee Nee €105,00
7 Ja Ja 12x7x3 12x7x3 Ja €120,00
8 Ja Ja 24x7x3 Nee Nee €135,00
9 Ja Ja 24x7x3 24x7x3 Ja €150,00

Service- & reactietijd
8x5xNBD: Elke werkdag *: 09:00 uur – 17:00 uur CET: Volgende werkdag
12x5x3: Elke werkdag: 09:00 uur- 21:00 uur CET: binnen 3 uur ***
12x7x3: Elke dag **: 09:00 uur – 21:00 uur CET: binnen 3 uur ***
24x7x3: Elke dag: 24 uur: binnen 3 uur ***

* Elke werkdag: maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van officiële feestdagen
** Elke dag: maandag tot en met vrijdag
*** Klant dient Hostla Webhosting per mobielestoringsnummer(s) op de hoogte te stellen van de situatie

NBD: Next Business Day
CET: Central European Time

Weergegeven prijzen zijn per server per maand. De looptijd bedraagt 12 maanden.
Voor langere periodes hanteert Hostla Webhosting onderstaande staffelkorting.
Afname bij 2 jaar: 5% korting op de standaard SLA prijs
Afname bij 3 jaar 10% korting op de standaard SLA prijs

SLA voorwaarden Monitoring:
Hostla Webhosting monitort 24/7 de server(s) van de klant. Zowel de klant als de medewerkers van Hostla Webhosting zullen binnen 5 minuten via een SMS op hoogte worden gesteld indien de testwebpagina onbereikbaar is. Hostla Webhosting kan niet aansprakelijk gehouden worden voor storingen op de SMS-centrale.

Backup:
Hostla Webhosting verzorgt naar wens de backups op de server(s) in kwestie. De klant kan aangeven wat in de backup moet komen te staan en wanneer deze backup moet plaatsvinden. Voor backups maken naast het ingestelde backupschema wordt het vaste tarief van € 60,00 exclusief BTW per uur gehanteerd.

Hardware:
Hostla Webhosting garandeert dat de hardware naar behoren functioneert. Indien er sprake is van een onderdeel dat misfunctioneert zal Hostla Webhosting binnen de aangegeven termijn met een gepaste oplossing komen. De verantwoording voor het vervangen van hardware ligt bij Hostla Webhosting. Indien er sprake is van een supportcontract tussen de klant en de leverancier van de server zal Hostla Webhosting als tussenpersoon optreden om het falende hardware-onderdeel te (laten) vervangen. Hostla Webhosting garandeert een netwerkbereikbaarheid van 99.8% op jaarbasis op de server(s) in kwestie.

Software:
Hostla Webhosting is verantwoordelijk voor het beheren van de besturingssoftware en de applicaties die worden gebruikt om internetservices aan te bieden, overige software valt niet onder de verantwoording van Hostla Webhosting. Indien er sprake is van software dat misfunctioneert zal Hostla Webhosting binnen de aangegeven termijn met een gepaste oplossing komen. Indien internetservices niet beschikbaar zijn dient de klant Hostla Webhosting daarvan op de hoogte te brengen. Software aanpassingen en/of handelingen die aan Hostla Webhosting worden overgelaten dienen per email te worden ingediend. Deze aanpassingen of handelingen zullen binnen twee werkdagen worden verwerkt en vallen niet onder de response time/service time. Hostla Webhosting kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de opgedragen handelingen en/of aanpassingen opgegeven door de klant. De klant zal per email op de hoogte worden gehouden door Hostla Webhosting mbt de aangevraagde handelingen en/of aanpassingen.Hostla Webhosting zal tijdens werkdagen tussen 10:00 en 18:00 binnen de aangegeven termijn reageren op supportvragen via email.
Lijst verantwoording(software): CentOS/Fedora, MySQL, PHP, Apache, Plesk, DirectAdmin.

Patches & Updates:
Hostla Webhosting is verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de lijst verantwoording(software), overige software valt niet onder de verantwoording van Hostla Webhosting. Hostla Webhosting zal met een minimum van 2x per kalendermaand met minimaal 5 werkdagen tussentijd de server controleren op patches en updates die in de lijst verantwoording(software) staan. Hostla Webhosting behoudt zich in elk geval het recht voor om naar eigen inzicht updates en patches niet aan te brengen op de server(s) i.v.m. incompatibiliteit met (overige) geinstalleerde software of hardware.

Overige bepalingen:
De klant heeft de mogelijkheid te allen tijde Hostla Webhosting te benaderen om meerdere servers onder te brengen en hiervoor een SLA overeenkomst af te sluiten. SLA overeenkomsten worden per server overeengekomen.

Colocatie met SLA bestellen
Dedicated met SLA bestellen

Flethshosting overgenomen

Hostla Webhosting heeft de webhostingactiviteiten van Flethshosting overgenomen.

Berichtgeving

Mocht het nieuws van zo'n belangrijke waarde zijn, dan zal Hostla Webhosting, u als klant, per email op de hoogte stellen van de stand van zaken.

Storingen

Storingen


Op dit moment zijn er geen storingen bekend. Ondervindt u toch problemen, neem dan direct contact op met Hostla Webhosting.

Support

Contact

Heeft u vragen?

Neem contact op via de contactpagina of telefonisch via het telefoonnummer van Hostla Webhosting: 0180-728112